Stylowe Zakupy

Nowa wizja stylu w kolekcji H&M na jesień-zimę 2024. W kampanii udział wzięła córka Kate Moss

Nowa wizja stylu w kolekcji H&M na jesień-zimę 2024. W kampanii udział wzięła córka Kate Moss
Fot. mat. prasowe

H&M na nowo rozpala swoją wrażliwość na modę dzięki kolekcji jesień-zima 2024, w której występują Charli xcx, Arca, Lila Moss, Loli Bahia, Sage Elsesser i Sega Bodega. Najnowsza kolekcja to odświeżenie ducha mody H&M. Pełna bogatych tonów, intrygujących detali i sylwetek skupionych na projektowaniu. 

Jak spektakularnie obchodzić premierę nowej kolekcji? Doskonale wie to marka H&M, któr rozpocznie globalne obchody długo oczekiwanej kolekcji jesień-zima 2024 imprezą w Londynie. Wieloaspektowe święto muzyki, mody i indywidualności obejmie specjalny występ Charli xcx i sety DJ-skie Jamiego xx i Sherelle. Zgodnie z duchem inkluzywności, który definiuje H&M, zaproszenie na wydarzenie będzie otwarte dla wszystkich, zaś klienci będą mogli wygrać wejście na imprezę w konkursie.

Ta kolekcja jest pełna wielu wyjątkowych inspiracji i wysokiej jakości materiałów. Skóra, dzianiny, błyszczące elementy – razem elementy pokazują siłę umiejętności modowych H&M. Chodzi o naprawdę świetne ubrania: prawdziwe ikony garderoby. Kampania pozwala modzie zabłysnąć - Eliana Masgalos, dyrektor ds. projektowania odzieży damskiej, H&M

3

Fot.: mat. prasowe

Każdy element kolekcji łączy w sobie różne historie i inspiracje: wieczny urok i wszechstronność wzornictwa z połowy wieku. Głębokie i wyrafinowane odcienie drewna i wnętrz retro. Style na przestrzeni dekad: od lat 20. do lat 60., od lat 90. do dziś.

Kampania jesień-zima 2024 odzwierciedla to bogactwo i różnorodność: prezentuje szereg muzyków, modelek i liderów kultury. Stworzona przez fotografa Sama Rocka i reżysera Alberta Moyę, jest celebracją mody, indywidualności i osobistego stylu. Jest odważna, czysta, nowoczesna i silna. Obsada współczesnych ikon - Charli xcx, Arca, Lila Moss, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega i Lux Gillespie - odzwierciedla, że ​​H&M zawsze opowiadało się za wyborem między wielką modą a samoekspresją.

4

Fot.: Lila Moss w kampanii H&M jesień-zima 2024, mat. prasowe

Najnowsza kolekcja ubrań H&M jest bardzo wyrafinowana. Znajdziemy w niej elementy przepychu w stylu vintage: koraliki i ćwieki przepływają przez dzianiny, skórzane sukienki i sukienki z siateczki. Elementy ze skóry i zamszu: te najwyższej jakości materiały stają się jak druga skóra. Spódnice garniturowe z elastycznej wełny oraz niezbędne pasujące kamizelki i szorty. Paleta kolorów obejmuje całą gamę brązów, od karmelu po głęboki mahoń. W kolekcji znajdziemy szpilki z okrągłym noskiem, mokasyny z ćwiekami i futrzane wsuwane buty, a także biżuterię od minimalistycznej i kanciastej do niekonwencjonalnej i ziemistej.

2

Fot.: mat. prasowe

U mężczyzn nastrój krawieckiego klasycyzmu, połączony z przepychem, trwa. Krawiectwo w krwistych lub chłodnych stalowych odcieniach można podkreślić za pomocą kierunkowych elementów. Wśród nich znajdziemy skórzany trencz wycięty do połowy łydki lub mieniąca się lureksowa tweedowa kurtka robocza. Elementy łączą ducha użyteczności z indywidualnością.

Ta kolekcja to świętowanie tego, kim jesteśmy. To moment, aby potwierdzić, że H&M zawsze koncentruje się na świetnej modzie. Kampania dotyczy wyzwolenia mody i wyzwolenia ekspresji siebie – każdy podmiot wykręca ubrania na swój własny sposób i we własnym stylu. Przekaz jest taki, że różnica to siła - Jörgen Andersson, dyrektor marki H&M

1000A_57

Fot.: mat. prasowe

Kolekcja jesień-zima 2024 jest dostępna online na hm.com od 12 września.

Więcej na twojstyl.pl

Zobacz również